Salı, Ekim 10, 2006

rejim yaparken duymaktan sıkıldığım ve hatta cevap vermeye tenezül bile etmediğim cümleler:

"bu kadar mı yiyeceksin?" --> kendisi bu arada ağızına 5. dilim pizasını sokuyor
"ama yağ koymassan ottan başka bir şey olmazki" --> zaten hayatında salata yemedin, nerden bilicen be adam?!?
"gel sana tatlı ısmarlıyım" --> sen şişman olabilirsin, neden beni kıskanıyorsun ki
"şimdi bunlar mı sağlıklı?" --> yok canım, senin yemekte olduğun whooper çok daha sağlıklı
"senin yemeğin daha pahalı tuttu, ama biz doyduk" --> doydun ve gerine gerine kocaman göbeğini kaşıdın, walla "priceless" bir andı benim için

ve de tüm rejim yapmama karşı olanlar:

ben yemek yemeği çok seviyorum ama artık mide rahatsızlığı ve pantolona giremem gibi nedenlerle rejim yapıyorum, yani sağlıklı bir zayıflığa ulaşmak istiyorum, mümkünse bunu anlayın ve SUSUN!!!

Hiç yorum yok: