Cuma, Ekim 13, 2006

tepkime süresindeki gecikmeler

artık alıştım, yani lütfen alışmış olayım yoksa diğer şık umursamamak olacakki bu bence çok daha kötü...

çarşamba akşam kendimi 1 seneden sonra ilk defa tez konum hakkında okuma yapmaya vermiştim ve arada tv'de zaplama hareketini tek elimle gerçekleştiriyordum ki - ve arada kardeşim "hakan şükür gol attı" diye kapıma kadar gelip bağırıyordu ki yanan bir binanın görüntüsü saniyenin onda biri hızla ekrana geldi sonra geçti... biraz düşündüm, bir de dream tv'deki "rock me" de güzel klibe baktım, geri geldim aynı ekrana ve anladım ki ny'ta bir binaya uçak çarpmıştı veya öyle olduğu dile getiriliyordu ve canlı yayında veriliyordu...

beynimin içindekiilk tepkim: "mümkün"

hiç şaşırmadım, evin içinde başka birine haber verme gereği duymadım, açtım kanalı, sesini açtım ve izledim, sanki film izler gibi izledim... bir terör durumu olup olmadığı belli değildi ama benim aklımda olmadığı düşüncesi çoktan oturmuştu, neden bilmiyorum ama belki de görüntülerin etkisiydi... sonuçta bir apartmanın sadece 4 penceresi yanıyordu ve daha önce izlediğim "filmde" binlerce insanın olduğu bir binanın 5 katı birden yanıyordu... yani göreceli olarak aynı değildi bu olay... sonunda sıkıldım ve büyütülecek bir olay olmadığına karar verdim... ancak ondan sonra ev içine haberi yaydım...

evet, telaşa kapılmadım, tepki vermem biraz zaman aldı, bunun nedeni nedir? benim karakterim mi yoksa hayatın ve çevremin beni proglamlamasının sonucu mu?

gerçekten cevabı bilmiyorum.... kendini tanımaya devam...

1 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

bence onemli bisey gormedigin icin tepki vermedin
amerikan klasigi :))