Cuma, Mart 16, 2007

kadın vokaller

bu aralar kendimi çoğunlukla (hadi mühendis olduğum belli olsun, her 3 müzikten 2si olmak üzere) kadın vokalleri dinlerken buluyorum. en başta güzel sesli Anne Booty (Coco Electrik vokalisti ayrıca) beni buldu. sonrasında sırasıyla gelenler:

ikiz kız kardeşlerin seslerini konuşturdukları (ne demek istedim acaba:)) Exit Clov

Bright Eyes cover'ı "Lover I don't have to Love" ile Bettie Serveert

şirin mi şirin adı olan Strawberry Whiplash (milkshake içmek istiyorum adlarını her gördüğümde nedense)

fransız aksanlı ingilizcesi ile Soko, "I'll kill her" şarkısı ile (bir kadının elinden sevgilisini(geleceğini) almayın, hele kadınsanız lütfen koyduğunuz kurallara uyun)

chick-fronted band Hello Tokyo

glam-rock'ı unutmamam gerektiğini hatırlatan Valeze

bunları bulun, dinleyin ve benim gibi özdeşleşip mutlu olun...

ps: bu arada Radical Face'ten de çok hoşlandım ama kadın vokal değil diye dışlamayıp bu son noktaya koymakta istedim...

Hiç yorum yok: