Perşembe, Mart 01, 2007

unutmadan - ZOOT WOMAN

ayrıca bugüne değinmişken hazır ben diyimki gidiyorum akşama roxy'e görmeye zoot woman'ı, geçen sene geldiklerinde gidememiştim, artık perşembeymiş, 11'de başlıyormuş, ertesi gün iş varmış pek takamıcam, gidiyorum, dinliyorum, eğleniyorum ve yarın da ram'den yiyorum...



süper albüm kapağı, çok beğendim, zaten görsellik çok önemli çünkü artık herkes birbirine benzer müzikler yapabiliyor, önemli olan farklılaştırmak kendini, göze batmak, "grey day" kliplerini de çok beğenmiştim zaten, bi aralar s'nek'te bolca görünüyordu. bu yeni pop/electronica'yı çok beğeniyorum, bir sürü grup buldum, hakklarında yazıcam en kısa zamanda...

ps: yanlız akşama evde balık var yemeğe, fazla soğan yememek lazım, kimbilir belki bu yanlızlık günlerim sona erer, ben de bi sevgili yaparım...

2 yorum:

frrmack dedi ki...

"görsellik çok önemli çünkü artık herkes birbirine benzer müzikler yapabiliyor"

hoe?

:)

myst dedi ki...

walla şimdi sen gösterince fark ettim saçmalığı :) ama şimdi bu electro-clash ve 80’lerin new wave’ini herkes bi harmanlıyım diyor, ama farklılaşmak gerek, ne yapıyor zoot woman, woman wonder şeklinde feminen bir ön koyuyor, her ne kadar vokal erkek olsada... hani alışmışız ya kadın vokal olur onu öne çıkarırsın, sonra gelsin bi no doubt'tan gwen veya skunk'tan skin, o bakımdan farklılar...

bu arada yaklaşık 45 dakika kaldılar sahnede, süper çaldılar ama bi bis yapıp kaçtılar hemen, yani toplamda bi albüm bile çalmadılar, gene de perşembe gecesi için süper bir alternatifti, çok eğlendim, 2'de yattım ve sabah 8'de zinde uyandım, çok şaşırdım, her perşembe çıkma kararı aldım, haftaya (umarım) incubus, ondan sonraki hafta da babylon'da stereo total, bekle ben geliyorum...