Salı, Mart 27, 2007

yeni olan ne?

evet geçen hafta ortaya çıkan ve benim hafiften baş dönmesine uğramama sebebiyet veren hadise: yeni bir iş teklifi alacak olmam

yanlız ortadaki küçük sorun: daha teklifi almamış olmam... bu yüzden biraz tırsmak suretiyle, biraz da nazar değmesin suretiyle burada açıklamak istemedim ilk başta ve esasında hala biri çıkıp "şaka lan, bak kamera" diyecek diye düşünüyorum...

haftaya ararız demişlerdi, hala aramadılar, bu da üstüne tuz biber ekiyor olayın...

neyse alıyım teklifi, kabul ediyim, şu andaki şirketime nasıl açıklayacağımı düşiniyim ve gidip istifayı bi veriyim, çok rahatlıcam... (bknz: önce nikah, sonra gerdek)

bu arada eğer bazı noktalarda anlaşamazsak işi kabul etmeme gibi bi durum var, bana başka şehir önerebileceklerini söylediler, lakin ben istanbul'dan başka şehirde başarılı bir hayat sürdüreceğime inanmıyorum, zaten sevenlerim benim gitmemi istemezler di mi :)

fingers crossed

2 yorum:

Burcuk dedi ki...

Canim, fingers crossed ama sen yine de bir ara sor, bu insan kaynaklari adami hasta ediyor, aradan aylar geciyor " aaaa pek cok tebrik ederiz buyrun teklifiniz " sekilli mailler atiyorlar, neyse cok doluyum bu konuda:)))

cok kocaman sanslar:)

operim cok

myst dedi ki...

ya canım sorma, telefona bakmaktan paranoyak oldum sanırım, artık telefonunda bana baktığını düşünmeye başladım :)

senin dediğin ve yaşadığın gibi bi sürü şirket var, ama işte bu şirket çok kurumsal dedik o yüzden biraz sineye çektim hala bekliyorum...

bu arada senin de yeni işin hayırlı olsun, süper olmuş çok sevindim.

öptüm...