Perşembe, Kasım 02, 2006

hayırdır inşallah

çatlak patlak yusyuvarlak
sigaralı börek, sütlü çörek
çek dostum çek
arabanı yoldan çek

çekçek amca, burnu kanca
al sana bi tabanca

tabanca kaç paradır
olsa olsa beş paradır

bir, iki, üç, dört, beş

şimdi söyleyin bana, bu tekerleme ile büyüyen, bu tekerleme ile oyun oynayan ve kaynaşan çocukların ilerde "tabanca" istemeleri doğal değil midir? neden tabanca? başka beş para olan bir nesne kalmadı mı? yoksa bu silah tüccarlarının bir oyunu mu?

ayrıca bu oyun can yakar, daha o küçük yaşta yanındaki insanın sana hunharca vurmasına izin verirsin ve aynı zamanda sende fırsatı yakalayınca kaçırmassın. peki bu çocuklar ileride aynı şeyi eşlerine, patronlarına yapmaktan çekinirler mi? hiç zannetmiyorum.

küçük bir oyundan cani çıkıyor resmen veya ben komplo olayını abarttım :)

Hiç yorum yok: