Pazartesi, Kasım 06, 2006

kilo savaşı - 3 ay doldu

ee sormazlar mı insana "ne oldu kilo savaşın, daha verdin mi, kim üstün?" diye. bu kilo savaşı durumu bir rejim hayatına dönüşmek üzere. tüm yemek yeme kültürüm evrim geçirdi ve sanırsam terse doğru geçirdi bu evrimi, sadece ot yemeğe :)

gerçek şu ki hedefim olan 6 kiloyu vermiş bulunuyorum ve artık 1 beden küçüldüm :) ortaokul hazırlık sınıfının en büyük insanının bu duruma gelmiş olması gurur verici. uzun zamandır hiç bir başarım olmadığını hissediyordum, en azında şimdi insanlara anlatacak bir başarı hikayem var. ama daha bitmedi bu hikaye, eğer bu kiloyu korur ve hatta 2 kilo daha verirsem tam olarak istediğim sonuca ulaşıcam.

o yüzden daha savaş bitmedi ve hatta daha yeni başlıyor, kazanılan bölgeyi korumak, tüm irademi seferber ettim, karneyle yemek dağıtıyorum :)

Hiç yorum yok: