Çarşamba, Ocak 24, 2007

kapı çalar:


- tak tak!
- kim o?
- simetri.
- simetri? sizi daha geç bekliyorduk?
- saatim tam 10:01 gösterirken geldim, başka seçeneğim yoktu.
- lütfen kapıda kaldınız, buyrun içeri.
- teşekkürler. bana biraz izin verirseniz öncelikle evinizi gözden geçirmek istiyorum.
- lütfen buyrun, mi casa es su casa.
- hımm, tablolarınız hem içerik bakımından, hemde yere paralellik bakımından simetrik gözüküyor, ama göz aldatıcıdır, bir iki ölçüm yapmam gerek.
- hemen iki tane metrik ölçüm aleti getiriyorum, ben bi taraftan ölçüm alırken siz de diğer ucundan ölçüm alın lütfen. aynı anda yapmamız çok önemli, eminim anlarsınız beni.
- beni benden aldınız, lütfen getiriniz.
- buyrun, başlayalım, diğer uca geçer misiniz? tamam, şimdi bir ucunu ölçüm aletimizin yere koyalım, evet güzel gözlerimiz aynı hizada, ben sol elimle uzatırken mezurayı...
- ben de sağ elimle uzatıcam yukarı doğru. ve dizlerimizden hafifçe yukarı doğru çıkıyoruz, süpersiniz myst hanım.
- sizden ilham alıyorum sayın simetri.
- evet tam olarak yerden 1 metre yukarda bu uç.
- aman tanrım, 1 metre 1 cm bu uçta, ühühüh...
- sakin olun myst hanım, lütfen yapmayın.
- ühühüh...
- eliniz çarpmıştır şimdi ölçerken, başka bi tabloya bakalım, lütfen...
- haayır, benimm ühüh elim çarptıysa sizinki de çarpardı ühühü...
- bir dakika, gözlüklerimi taksam iyi olacak, evet tamam şimdi oldu, bir daha bakıyorum ve 1 metre 1 cm gösteriyor, kusura bakmayın, yakını okuyamıyorum da, yaşlılık işte, gözlüksüz bu işe kalkışmamam gerekirdi, üzdüm sizi de.
- hıpf, gerçekten mi? çok teşekkürler, kendimden şüphe ettim bir an, size karşı da çok mahçup olacaktım, hıpf...
- lütfen, ben buraya gelmeden biliyordum sizin nasıl simetri titizi olduğunuzu, bir hata olmayacığını ve ödülü sizin alacağınızı, ben sizden şüphe duymadım, merak etmeyiniz.
- gerçekten mi, onure oldum, hatta size sarılmak için gördüğünüz gibi iki kolumu da yerden aynı yüksekliğe getirdim.
- ...
- simetri bey? simetri bey, nereye gittiniz?
- ...

Tarih: 24 Ocak 2007 Saat: 17:17 Hasta: Digo Hanım
Durum: Çok kişililik durumu devam ediyor, kendine son 5 aydır "myst" adıyla ikinci bir kişilik oluşturmuş durumda. Bunun yanında birçok hastalığı devam ediyor, bugün gözlemlediğimiz simetri hastalığı da bunlardan biri. İlk buraya yattığı zaman kendisinden beklediğimizi iyileşme performansını gösteremedi, hatta daha da kötüye gidiyor. Umarız bu en son verdiğimiz ilaçlar etki gösterirler.

Hiç yorum yok: