Çarşamba, Ocak 31, 2007

the severely departed

bu işe geç girdim, myspace olayına. ama bence Türkiye hala girebilmiş değil bu koca dünyaya. neler var inanılmaz, zaten esas amaç olan müzik projeleri - son dönemde kimse grup demiyor herkes proje diyor bizde katılalım bu güruha - ve onların kendilerine yer bulma çabaları yeni yeni lezzetler ile tanışmanıza vesile oluyor.

(antiparantez: myspace'in Türkiye'de popüler olmamasının nedeni az sayıdaki müzik projeleri midir? bu çoğrafyada sadece yonja gibi "götürelim abi bi-iki manita" siteleri mi sadece kaynaşmayı(!) sağlar? ne zaman internet=kız kaldırmaca oldu? aklımız neden uçkura kayar durmadan? ve bu kadar uçkur düşkünü iken nasıl namus adına cinayetler haklı bulunur? off buralar beni daraltıyor bazen...)

neyse konu dağılmadan toparlayalım... efendim, bende bir giriyim bu dünyaya dedim, bir sürü insan "myspace'de müziğimi yayınladım, ünlü oldum, kontrat imzaladım" diyor, yeni müzikler ilk önce burada focus gruba dinletiliyor. üye olduk ve hemen 2 en sevdiğim gruba - prd projeye - "gel arkadaş olalım, ortamlara akalım" dedim, aih ve arcade fire. bundan sonrası ise kendiliğinden geldi, bir sürü yeni proje beni buldu. bunlardan biri de ny brooklyn'den the severely departed oldu ve ben bugün sayfalarına gir çık gir çık, müziklerini dinle tekrar dinle şeklinde kendilerini çok sevmeye karar verdim.


sizde çok seviceksiniz, özellikle başkasını bırakın kendi sesinizi bile duymak istemediğiniz zamanlarda, kendi beyninizde bir gezintiye çıkabilirsiniz bu tınılarla...

buyrun burdan yakın: http://www.myspace.com/theseverelydeparted

Hiç yorum yok: